poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Domowo - czyli nowy pokój i nowe euti

Na początku dziękuję wszystkim za świąteczne życzenia:)
 Jak minęły Wam Święta?
U mnie DOMOWO - na słodkim lenistwie, z dala od komputera:)
I właśnie dziś będzie tematyka domowa;)
Po ostatnich remontach, w moim pokoju w Domu pojawiły się stare-nowe meble. 
Niewielka powierzchnia (zaledwie ok 9m2) zyskała przestrzeni i oddechu. Na jedynej niezabudowanej ścianie do tej pory stały wiekowe meblościanki (o coś w tym stylu klik), które już od dawna działały na mnie przytłaczająco. Meble przeszły metamorfozę, na ścianie (a tym samym w całym pokoju) zrobiło się lekko i jasno:) Oprócz regału powstały dwie komody i szafka z drzwiczkami. 
Prosto i skromnie - ale tak lubię najbardziej!!
A wszystko dzięki wprawnym rękom Taty i pomysłowej głowie Mamy!!! 
(ja tylko pomysł zmiany rzuciłam  podczas jednego z pobytów w Domu).
Kilka migawek nowego pokoju, w świątecznej odsłonie.
 

 
  Nawet na moją handmade-ową lampkę znalazło się miejsce.

 Będąc w domowym temacie... jeszcze przed Świętami wydziergałam etui na klucze z domowym motywem:)
 
 
 
 
Na dziś to tyle;)
Miłego wieczorku:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że zostawiasz ślad po wizycie na moim blogu:-)