środa, 16 lipca 2014

o tym co będzie?

przeczytałam całego swojego bloga
i swoje stare też
bo ja kilka ich już miałam
tamte były inne, bardziej osobiste
i jak tak czytałam te swoje starocie to odżyły wspomnienia
a wystarczyło napisać niewiele, żeby uruchomić lawinę wspomnień

np wpis o groszówce
7 lat temu zapisałam, że znalazłam na ulicy 1 grosz
a teraz dokładnie pamiętam tą słoneczną majową niedzielę
i smak porannej kawy przygotowanej przez Tatę
i poniedziałkowe przemiłe spotkanie z przemiłym panem
a wystarczyło napisać o tej groszówce

na tym blogu cisza
trochę straciłam zapał, ale też nie za bardzo mam co pokazać (wciąż dziergam i wciąż wszystko nie skończone), bo tematyka wąska - robótkowa
myślałam nad zmianą tematyki
ale kolejnego miejsca z poradami robić nie chcę - tych w sieci jest pełno
do tego u Uli pojawiło się wyzwanie z tematami, które dały mi do myślenia

kumulacja tego wszystkiego o czym napisałam powyżej sprawiła, że podjęłam decyzję - czas na zamiany

będzie więcej o mnie, o tym co mnie otacza, o moim życiu
niekoniecznie będzie wprost
może być chaotycznie
czasami będzie o emocjach
czasami o rzeczach poważnych
a czasami po prostu o głupotach
ale stwierdziłam, że bloga piszę dla siebie nie dla innych
czytelnicy odchodzą i przychodzą,  a posty zostają i pomagają przechować w pamięci to co umyka
 chcę zatrzymać chwile -te ważne i te mniej ważne
oczywiście będzie też o robótkach - bo to część mojego życia
spora część;)

jedno z pytań z wyzwania blogowego Uli brzmi - dlaczego bloguję?
blogowałam, bo chciałam podzielić się swoimi pracami
będę blogować, bo chcę wyłapać to co ważne w codzienności i to zachować
na razie będzie to eksperyment,
bo nie wiem czy wystarczy mi odwagi :)

3 komentarze:

  1. Ważne jest by prowadzić blog z przyjemnością a nie z musu. Jeśli nowa tematyka sprawi Ci więcej radości to zrób to :). Lepiej wprowadzić zmiany niż całkiem zniechęcić się do bloga
    Pozdrawiam i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. :-) cisze się że chcesz się dzielić tym co najlepsze z nami tzn np. ze mną :-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie takie przemyślenia, jak Twoje skłoniły mnie do powrotu do blogowania po niemal dwuletniej przerwie. Raz usiadłam i przejrzałam swojego starego bloga i żal mi sie zrobiło, że przestałam go pisać. Więc zaczełam od nowa ale z zupełnie innym nastawieniem...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz ślad po wizycie na moim blogu:-)