niedziela, 29 lipca 2018

Dużo zieleni, letnia ażurowa bluzeczka oraz kocyk dla panny E. - czyli sporo się działo:)

Ale ja się za Wami stęskniłam!! Ktoś mi powie, dlaczego ja tak rzadko piszę na własnym blogu? Bo ja sama tego pojąć nie mogę.
A co wydarzyło się u mnie w ostatnim czasie? A no działo się dobrze:)
Powrót do pracy nie okazał się taki straszny, za to było sporo wyjazdów, a że tereny piękne to i pracowało się przyjemniej:-)




Pozostając w "zielonym" temacie - poprzedni mój telefon odmówił posłuszeństwa, tak więc zostałam zmuszona do nabycia nowego. I chociaż nie jest to sprzęt z górnej półki, to jestem bardzo zadowolona z aparatu:) To nie lustrzanka, ale daje radę!








Przejdźmy do tematów robótkowych. Ostatnie 3 miesiące walczyłam z bawełniano-lnianą włóczką z odzysku. Powstały dwa sweterki - niemal w całości - po czym oba zostały sprute.
Najpierw było wdzianko dla mamy - i gdy niemal było gotowe, mama stwierdziła, że ona jednak nie wdzianka nie potrzebuje.


No to zaczęłam robić prosty sweterek dla siebie. I gdy zrobiłam cały korpus - doszłam do wniosku, że jednak to nie to. Sprułam.


Jednak do trzech razy sztuka. Uparłam się i jest! Lekko, ażurowo, letnio. Lubimy się bardzo!


I o ile bluzeczkę dziergałam baaardzo długo, to kocyk dla małej panny E. zrobiłam w tempie ekspresowym:)





A dziś relaks przy kolejnym Kolorowym Motku - tym razem uśmiechają się do mnie fiolety:)


Spokojnej niedzieli:-)

7 komentarzy:

  1. Kolorki kocyka tak słodkie, że chciało by się zjeść- skąd takie cudne, kolorowe motki?
    Bluzeczka śliczna, warto było trzy razy próbować. Też ostatnio mniej na blogu piszę, pewnie jesienią będzie na to więcej czasu. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowe motki są od Kolorowych Motków, zwanych też Kolorowymi Włóczkami :)
      https://kolorowewloczki.pl/

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia... Bluzeczka jest śliczna, a kocyk po prostu cudny!
    Justynko, ściskam Cię mocno!!!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności! Jak duży jest kocyk i ile metrów włóczki na niego zużyłaś? Bluzki to zazdraszczam, bo ja swojej jakoś nie mogę skończyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocyk ma wymiary ok 70x80 cm (dokładnie nie wiem, bo nie zdążyłam go zmierzyć:D).
      Zużyłam 800 m włóczki (jeden 200 gramowy motek Kolorowych Włóczek)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. Miałam dylemat ile włóczki kupić. A kocyk jest w sam raz.

      Usuń

Miło mi, że zostawiasz ślad po wizycie na moim blogu:-)