wtorek, 1 sierpnia 2023

Zwykły pasiak

Dziś przychodzę do Was z udziergiem z archiwum. Mam już co prawda ukończone wszystkie robótki o których pisałam miesiąc temu, ale nie mogę ich jeszcze pokazać. 
Tak więc poznajcie pasiaka:) taki zwykły, klasyczny, robiony od dołu i zszywany, a rękawy wrabiane od góry - i tez zszywane.
Zrobiony z nitki bedącej mieszanką 50% merino, 50% akryl. Połączyłam 3 takie nitki w kolorze ecru oraz 3 ciemnozielone nitki 100% merino na paski.

Wzór z głowy 
Włóczka 50%merino, 50%akryl, 3 nitki, 290gr
Druty 3.00mm

A tu jeszcze fotka z procesu dziergania, kiedy to żaliłam się na stories na Instagramie, że  rękawy muszę dziergać... czego szczerze nie lubię...

Zmykam do szydełku, bo tym razem znów szydelkowa robótka u mnie na tapecie:)
Spokojnego wieczorku:)

9 komentarzy:

  1. Ładny, niby zwyczajny sweter - ale, dzięki paseczkom, zawsze elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwyklaczek-pasiaczek to klasyka garderoby wszakże!
    A wczorajszy wieczorek to ja też z szydełkiem ;-) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny sweter. Warto było "przecierpieć" rękawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Aby cierpienie było mniejsze w przyszłości zakupiłam króciutkie druty- mam nadzieję, że wspomogą mnie w dzierganiu rękawów:-)

      Usuń
  4. Bardzo ładny sweterek. Niezwykły zwyklak. ;) Klasyka zawsze się obroni! :) Pozdrawiam K :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny!!! I fason, i paseczki :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz ślad po wizycie na moim blogu:-)