sobota, 21 grudnia 2013

słonik na szczęście

o mojej słabości do słoni już kiedyś pisałam
niedawno powstał jeden taki mały słodziak
oczywiście z trąbą do góry, żeby szczęście przynosił! :)
a właśnie, wierzycie w takie przesądy?
bo ja niby nie wierzę... ale kiedy zbierałam słoniowe figurki,
 zawsze kupowała/dostawałam te z trąbą do góry.
razu pewnego, nie wiem jak to się stało, do mojej kolekcji trafił słoń z trąbą w dół... 
i zaczęły się niemałe kłopoty...
i pewnie to zbieg okoliczności... ale teraz zawsze zwracam uwagę na tą trąbę;)

Słoń jest do przygarnięcia, więcej info na priv.

4 komentarze:

  1. Cudowny! Wspaniały słonik - przesłodki :-)
    A w przesądy staram się nie wierzyć... ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że kolejny udany projekt się pojawił :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz ślad po wizycie na moim blogu:-)