środa, 14 lutego 2018

Zima na całego - to i ciepła czapka i ciepłe rękawiczki się przydają:-)

Ciszę się bardzo, że chcecie do mnie zaglądać - to bardzo miło.
Miałam pisać częściej, a tu już połowa miesiąca i na blogu cisza. Jak na złość okoliczności nie sprzyjają. Co nie zmienia faktu, że nadal będę się starać pisać jak najczęściej:)
Od ostatniego mojego postu sporo się wydarzyło:
- ukończyłam czapkę, która wraz z rękawiczkami tworzą bardzo ciepły komplet
- ukończyłam czarny cardigan z baby merino - jestem nim zachwycona
- przeżyłam kryzys dziewiarski - najpierw wszelkie próby rozpoczęcia nowej róbótki kończyły się na dwóch rzędach, później na druty nie mogłam patrzeć
- pożegnałam kryzys dziewiarski i z radością przywitałam powrót weny twórczej. Na druty wrzuciłam bakłażankową wełenkę - robię od góry i improwizuję:-)

Dziś pokażę Wam mój ostatni wytwór - ciepłe rękawiczki oraz czapkę.
Wykorzystałam włóczkę z recyklingu: mieszankę akrylu i alpaki. Rękawiczki robione podwójną nitką - są bardzo "zbite" i ciepłe - w końcu nie marznę podczas odśnieżania samochodu. Na zdjęciu wyglądają na nieco wąskie w okolicach palców - to tylko takie ujęcie -  rzeczywistości są zgrabniejsze;)
Czapka - mega ciepła, podwójna - czyli wewnątrz jest "gadka", a na zewnątrz warkocze:)
Pompon - wykonanie własne:)





Komplet użytkuję, lubimy się bardzo :-)
Dobrej środy!:)

6 komentarzy:

  1. Śliczny komplet. Czapka ma wspaniały wzór a i rękawiczki też dopasowane wzorem i kolorem. Podziwiam. Z tą weną tak bywa raz jest a innym jej brak. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny komplet:) Zimy u mnie brak:( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik! Oj mnie zdecydowanie druty nie lubią, a zawsze te piękne wzorki są właśnie drutowe :) dobrze, że masz okazję czapy użytkować! Ja śnieg widzę tylko w telewizorze 😂
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te warkoczyki. Masz piękny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czapka i szczególnie rękawiczki wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te warkoczyki. Masz piękny komplet สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz ślad po wizycie na moim blogu:-)