piątek, 7 czerwca 2024

Biała ażurowa, maj i motywator dziewiarski

Mialam wrócić do regularnego blogowania, ale coś mi nie wychodzi.. jednak nie poddaję się:) 
Dziś aż 3 tematy:

1. Biała bluzeczka
Od kilku lat marzyła mi się biała ażurowa bluzeczka. Tylko jakoś nie było okoliczności, aby ją wydziergać. Aż wiosną robilam porządki w posiadanych swetrach i tam był bawelniany sweter, który wydziergałam kilka lat temu, ale w którym nie chodziłam. Decyzja zapadła - pruję. Jak postanowiłam, tak uczyniłam. A z otrzymanej nitki wydziergałam taką oto bluzeczkę. 

 



Wzorki dobierałam na bieżąco,  nawet równocześnie, robiłam przód i tył, aby nie zapomnieć, jaki dany wzorek ma schemat. To była bardzo przyjemna improwizacja, a bluzeczka świetnie sprawdza sie w nieco chlodniejsze dni:)

2. Maj
Już od kilku dni mamy czerwiec, ale ten maj był taki fajny... zrobilam sobie mały kolaż z majowych zdjec i pomyślałam, że go tutaj umieszczę- na pamiątkę:)
Może zacznę publikować takie podumowania miesiąca... byłby jakiś ślad po mijającym czasie.

3. Motywator dziewiarski 
Masz czasami tak, że coś wydziergałabyś, ale nie wiesz co? No ja tak czasami miewam. A raczej miewałam,  bo w tym roku biorę udział w instagramowej zabawie #bingonadrutach24 i w zasadzie plan robótkowy sam mi się układa. 
Kiedy pewnego razu Asia <klik> napisała mi, że ma kryzys dziewiarski, od razu przyszło mi na myśl właśnie takie bingo, ale dostosowane do naszych potrzeb.
I tak pewnego razu, przy herbatce i ciasteczkach, opracowałyśmy planszę,  która ma nam pomóc w dzierganiu. Nazwałyśmy to "Motywatorem dziewiarskim" i uwierzcie- to naprawdę motywuje do dziergania!:-)
Zasady są proste, a w zasadzie zasad nie ma bo każdy może dostosować je do siebie:
- możesz dziergać jedna rzecz do jednego okienka
- możesz dziergać jedna rzecz do kilku okienek
- możesz wyznaczyć sobie termin, aby wydziergać wszystkie okienka 
- a możesz dziergać bez ograniczeń czasowych
Robisz jak uważasz:)

Ja nie idę na łatwiznę- dziergam jedną rzecz do jednego okienka, wstępnie daje sobie czas na wydzierganie całej planszy formularza końca 2025 roku:)
Oczywiście częstujcie się naszym motywatorem, chętnie poczytamy o Waszych kolejno odznaczanych okienkach:)

Pozdrawiam!



5 komentarzy:

  1. Bluzka biała - śliczna. Bardzo pasuje do wiosennej i letniej aury. Z podsumowanie miesiąca - to świetny pomysł. A motywator dziewiarski ma dużo okienek do wypełnienia. Może się okazać, że w ciągu roku nie uda się go wypełnić, tym bardziej, że publikujesz go niemal e połowie roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Okienek jest rzeczywiście dużo, dałam sobie 1.5 roku czasu.. to też może okazać się niewystarczającą ilością czasu, ale lubię wyzwania;)

      Usuń
  2. Bardzo ładna wakacyjna bluzeczka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczkę widziałam na żywo i bardzo mi się spodobała! Ale jaki ten kolaż ze zdjęć jest ładny!!!!! No i nasz motywator już działa - ja robię okienko "coś czerwonego / różowego" :) Motywuje! Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz ślad po wizycie na moim blogu:-)