środa, 23 sierpnia 2017

(nie)zwykłe sierpniowe wtorkowe popołudnie:)

wczoraj był zwykły sierpniowy wtorek... i podobno pogoda była beznadziejna... dowiedziałam się o tym wieczorem, bo w ciągu dnia to ja nie zwracałam uwagi na takie drobiazgi;)
miałam ważniejsze sprawy na głowie:
rozmowę...
zakupy...
obiad...
dzierganie..
niby zwykłe codzienne czynności... a jednak niezwykłe - bo wspólne :)






Asiu <klik> dziękuję za wspaniale spędzone popołudnie!
I tak naładowana pozytywną energią, życzę Wam pięknego dnia!

3 komentarze:

  1. Ależ słodki jest ten miś koala :) Ja też uwielbiam takie robótkowe spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe co tam tworzycie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko - dziękuję za spotkanie!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz ślad po wizycie na moim blogu:-)