poniedziałek, 2 marca 2015

Spotkanie dziewiarek w Rzeszowie - luty 2015


W sobotę po raz kolejny wspólnie dziergałyśmy w rzeszowskiej "Muzie".
O tym, że było fantastycznie chyba nie muszę mówić, bo to oczywista oczywistość:)

A kto tam był?
Już spieszę powiedzieć:
Organizatorka Asia <klik>

Beata

Janina

Renata<klik>

Grażyna

Dorota <klik>

Beata

Marta <klik>

Renata <klik>

i ja też tam byłam ;) 
(zdjęcie dzięki uprzejmości Renatki <klik> )

Była jeszcze Małgorzata, ale opuściła nas wcześniej, żeby kibicować Resovi.
Kibicowała dobrze,bo siatkarze wygrali, więc wybaczamy :)

Do zobaczenia za miesiąc!:)

PS. Do niektórych osób nie mam adresów mailowych, dlatego zdjęcia roześle Asia.
Można też kopiować z bloga, albo podać mi swój adres mailowy a ja podeślę;)

9 komentarzy:

  1. Oj, dzięki za zdjęcie, wreszcie jest jakiś wyraźny dowód, że się z Wami spotkałam, jeśli można, to skopiuję go sobie do swojego osobistego archiwum:-)
    Było świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki los fotografa, że rzadko pojawia się na zdjęciach;)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, świetnie oddają atmosferę, jaka panowała na naszym spotkaniu. Mogę prosić o przesłanie? Z góry dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko - zrobiłaś śliczną fotorelację :) Dziękuję!!!!
    Do zobaczenia,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna fotorelacja, dziękuję. Spotkanie było bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spotkanie i świetne fotki;- dzięki którym można lepiej utrwalić imiona wszystkich uczestniczek.
    Bardzo miła atmosfera. Do zobaczenia
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to przyjemnie zobaczyć grono zrelaksowanych, szczęśliwych zwyczajnie kobiet, bezcenne! Dlatego tak kocham te wszystkie robótki i dzierganki. Pozdrawiam serdecznie, życzę wielu fajnych sesji - Krista

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz ślad po wizycie na moim blogu:-)