środa, 20 marca 2019

Trzykolorowy sweterek i ogłoszenie

Ostatnio jestem dość produktywna jeżeli chodzi o swetry. Właśnie kończę zielony kardigan, a w między czasie powstał kolejny . Trójkolorowy, ze sprucia wielkiego szalika, który zalegał w szafie.
Włóczka Himalaya Everyday:)

 



A teraz OGŁOSZENIE:
Postanowiłam zastrzec dostęp do bloga. Chciałam, aby wszyscy obecni obserwatorzy mieli dostęp do postów, ale niestety nie znalazłam takiej opcji automatycznego udostępniania bloga moim obserwatorom. Muszę to zrobić ręcznie - stąd moja prośba - jeżeli nadal chcesz do mnie zaglądać proszę prześlij mi swój adres mailowy którym logujesz się na konto Google na adres: zielonykamykblog@gmail.com

Pozdrawiam!!


17 komentarzy:

  1. Fajny sweter, szkoda, ze juz nie bede tutaj zagladac...pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Blog będzie funkcjonował, ale będzie bardziej kameralnie:) Nadal będziesz mogła zaglądać:)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Bardzo ładny ten sweterek! Justynko - wiesz, że ja stoję już w kolejce do Twojego bloga :) Mail znasz :)
    ściskam Cię mocno!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie dobrane kolory- to dla mnie zawsze najtrudniejsza część robótkowania i że strachu, że nie będzie pasować zostaję zazwyczaj przy jednym kolorze.
    Bardzo by mi było miło móc w dalszym ciągu zaglądać na twojego bloga!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również będzie bardzo miło, jeżeli będziesz do mnie zaglądać, ale proszę prześlij mi swój adres mailowy na adres: zielonykamykblog@gmail.com
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Ja tu chętnie zaglądam i dalej bym chciała to robić :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam:) Tylko proszę o adres mailowy z którego logujesz się na konto Google, aby mogła udostępnić Ci mojego bloga:) zielonykamykblog@gmail.com
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Ja też bym chciała tu zaglądać jeśli można. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że można!! Będzie mi bardzo miło:)
      Ale proszę o Twój adres mailowy na zielonykamykblog@gmail.com
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Czy w związku z tym będę mogła zaglądać na Twojego bloga przez bloglovin? Pozdrawiam, Jola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam bloglovin'a, ale myślę, że tak:) Tylko proszę maila na adres zielonykamykblog@gmail.com, dodam Cię do listy czytelników :-)

      Usuń
  7. Ja poproszę o dołączenie:-) Dostałam nawet już 2 maile, ale coś z linkami chyba nie gra.
    Sweter fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, dopisuje Cię! Tamte maile z linkiem były wysłane przypadkiem, nowego otrzymasz za jakieś 2 tygodnie i on będzie właściwy!:)

      Usuń
  8. Często tu zaglądam i podziwiam ,prszę o dołączenie mnie do grupy. Lidia

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny trójkolorowiec! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny sweterek :) coś jak bita śmietana, czekolada i słony karmel ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz ślad po wizycie na moim blogu:-)