czwartek, 20 kwietnia 2017

zaległy czerwony:)

Kolejny sweterek, który powstał w zeszłym roku. A może jeszcze wcześniej?
Zaczęłyśmy wspólnie z Asią - plan był prosty - miało być prosto, czerwono, ogoniasto.
Robiony od dołu, całe morze oczek prawych. Plisa wydziergana ściągaczem osobno i doszyta. Rękawy wszywane:)
Lubimy się bardzo:)




fot. WINIART

Włóczka: Diva, zużyłam prawie 500g, druty - 3.0 mm

I jeszcze moje niebo, w właściwie jego wycinek, z drutami na pierwszym planie;)

Miłego czwartku:)

12 komentarzy:

  1. Piękna czerwień:) Ładnie się układa:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko - jeszcze raz powtórzę - Twój sweterek jest piękny!!! A ja nadal mam swój w kłębuszkach... Coś nie po drodze mi z tym projektem... To już drugi mój ogoniasty, który sprułam.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, cudny, no nie mogę się napatrzeć. Mistrzostwo świata :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek jest śliczny, ładnie się układa, a ten kolor... Czerwony bardzo Ci pasuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci w czerwieni! Wspaniale ognisty oginiasty 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci w czerwieni! Wspaniale ognisty oginiasty 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny !!!Idealnie pasuje do brunetki !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic dziwnego, że bardzo się lubicie. Pasuje idealnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny fason i dobry kolor dla Ciebie :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. A już się miałam pytać, czy to ten, co go Asia ciagle pruje... ale już przeczytałam, że tak :) Piękny ten Twój ogoniasy i taki całkiem uniwersalny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały ogoniasty:) I bardzo Ci w nim ładnie:) Super akcja z tym Wykorzystaniem Zalegających Włóczek:) Dołączam się chętnie bo u mnie zalegają już tonami choć nieustannie macham drucikami:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz ślad po wizycie na moim blogu:-)