wtorek, 1 stycznia 2019

bez podsumowań

Taki dziś piękny słoneczny poranek był...

... bo teraz znów szaro...

Nie będzie podsumowań i wspomnień... Poprzedni rok był takim, w którym wydarzyło się sporo dobrego, ale były też gorsze momenty.. jak to w życiu.
Ale nie wracam do tego co było, nie mam nastroju na podsumowania. Żyję przyszłością i tym co będzie w 2019 roku... Zapowiada się mega fajnie - trzymajcie kciuki, aby wszystko dobrze się potoczyło:)

Robótkowo działo się sporo, chociaż w rachunkach trochę się gubię... chyba 5 sweterków zrobiłam i 2 letnie bluzeczki. Do tego kocyk dla małej E. oraz kilka maskotek.

Nie końca wywiązałam się z moich poprzednich postanowień <klik>.
Nie mam kolekcji drutów, nie publikuję systematycznie na blogu. Za to nie tworzę UFOków i robię sweterki, które z przyjemnością noszę.
A na nowy rok postanowień nie robię:)

W 2019 roku życzę Wam wszystkiego co najlepsze - dużo zdrowia, spełnienia marzeń i dużo czasu na robótkowanie:)



5 komentarzy:

  1. Bravo ja w tym roku podobnie bez wielkich postanowień aby w zdrowiu, szczęściu i zadowoleniu być i żyć! Pozdrawiam gorąco noworocznie! Small Megi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kciuki już trzymam! I życzę Ci, żeby ten rok był jak najpiękniejszy! Zdrowy, twórczy i odkrywczy! U nas też rankiem było słonecznie a za dwie godziny zrobiła się szaruga.
    Jeszcze raz - szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki żeby się wszysyko udało. Też bez szczególnych planów startuje w nowy rok, bo co zaplanuje to mi życie środkowy palec pokazuje i nic z tego nie wychodzi. ...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz ślad po wizycie na moim blogu:-)