poniedziałek, 10 lipca 2023

Problem z komentarzami

Dziś nieco inny temat, robótkowo niewiele wydarzyło się w moim życiu - co zaczyna mnie stresować, bo terminy się zbliżają, a dzierganie nie wychodzi i co chwila zaliczam prucie.
Dodatkowym źródłem stresu jest blogger i psikusy jakie mi robi. Mianowicie, nie wyświetlają mi się Wasze komentarze.
Dostaję powiadomienie na maila, że komentarz się pojawił, jego treść mam w zakładce bloggera "Komentarze", ale nie wyświetlają się one pod postem....
Co ciekawe, pod postem BBB Renia zamieściła komentarz i jest widoczny, natomiast komentarz Reni napisany w tym samym dniu pod postem Rozpoczęte trzy robótki już się nie wyświetla.
Może macie podobne problemy? A może wiecie co zrobić w takim przypadku?

 
Zdjęcie podkarpackiego pejzażu, bo jak napisałam wyżej - robótkowo nie mam nic do pokazania.
Dobrego tygodnia 

4 komentarze:

  1. Piękny widok- zobaczymy czy się wyświetli. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie śliczne! Na myśl przychodzą od razu wakacje, wędrówki, wypoczynek :) Justynko, u mnie chyba wszystko działa - komentarze jak dotąd wyświetlają się.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1, 2, 3 - próba mikrofonu ;) Zgadza się, czasem są problemy z tymi komentarzami. Jak otwieram blog, to zawsze sprawdzam w zakładce 'komentarze', czy jakiś nie figuruje jako spam (trzeba rozwinąć na górze pasek) - jeśli tak, to go publikuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewyczny za komentarze!
    Wyjaśniło się:-) Reniu dziękuję za podpowiedź- rzeczywiście niektóre komentarze wpadały w spam i dlatego nie wyświetlały się:-)
    Tyle lat człowiek bloguje, a nie wiedział, że jest coś takiego spam w komentarzach...
    mam nadzieję, że teraz już wszystkow będzie działać jak powinno:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz ślad po wizycie na moim blogu:-)