wtorek, 27 czerwca 2023

BBB - czyli brzoskwiniowa bawełniana bluzeczka

Z lekkim poślizgiem, ale wracam do regularnych postów..
Dziś coś  z archiwum. Brzoskwiniową bawełnianą bluzeczkę wydziergałam już kilka lat temu. Jest prosta, a jedyną ozdobą jest trójkątny ażur na plecach. Wydziergałam ją z włóczki z odzysku. Nie pamiętam na jakich drutach robiłam, ale dzianina jest dość gruba - na upały się nie nadanje, ale na chłodniejsze dni jest idealna :)
Obecnie na drutach mam kolejne dwie bluzeczki.
Mam nadzieję, że kolejnym razem pokażę chociaz jedną z nich:)


8 komentarzy:

  1. Śliczna bluzeczka. Bawełniane na lato bardzo się sprawdzają, więc z następnych też będziesz zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) bawełna to idealny materiał na lato:)

      Usuń
  2. Bardzo ładna bluzeczka, a jeszcze piękniejszy kolor😁 ostatnio mam " fazę" na wszelkie odcienie różu. Lato bywa czasami kapryśne, dobrze jest mieć w szafie wersję na mniej upalne ale nadal ciepłe dni.
    Pozdrawiam, Pchła M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie w sumie jest odwrotnie. Wszelkie róże, czerwienie i ogólnie ciepłe barwy królują w mojej szafie, ale ostatnio wzięło mnie na odcienie niebieskiego i zieleni:)

      Usuń
  3. Śliczna bluzeczka, ostatnio u mnie też był kolor brzoskwiniowy ;) Teraz kolejne rzeczy się dzieją, też letnie. Trzymam kciuki za obecne robótki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pokażesz swój kolor brzoskwiniowy? Bo nie mogę wejść na Twojego bloga.
      Jaki kolor obecnie masz na drutach?
      Dziękuję za trzymanie kciuków - przydadzą się:)

      Usuń
  4. Bluzka świetna! Podoba mi się właśnie ten ażurowy trójkąt na plecach :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz ślad po wizycie na moim blogu:-)