czwartek, 31 sierpnia 2023

Mój pierwszy test - Alice Tee od Comfort Zone Knits

Kiedy w pewne słoneczne czerwcowe niedzielne przedpołudnie zobaczyłam na Instagramie informację, że Renata z Comort Zone Knits poszukuje testerek do przetestowania wzoru na uroczą bluzeczkę Alice Tee, pomyślałam, że się zgłoszę.
I zgłosiłam się :-)
Włóczkę o podobnych parametrach, jakie były wymagane miałam w swoich zapasach. Pozostało tylko dziergać:)
Ale jakiego ja miałam stresa! To mój pierwszy w życiu test, bałam się czy wyrobię się w terminie, czy nie będę musiała czegoś pruć, czy czegoś nie przegapię we wzorze....
Obawy me były daremne....
Wzór był dla mnie zrozumiały, dziergało się bardzo przyjemnie. Bluzeczka ma wygodny, luźny fason, a delikatny ażur na plecach tylko dodaje jej uroku. 
Wzór będzie dostępny wiosną przyszłego roku, ale zrobię Wam na niego smaka już teraz;) (publikuję za zgodą autorki)
 
Dane techniczne:
Wzór: Ailce Tee od Comort Zone Knits, rozmiar 2
Włóczka: 100% bawełna, 3 nitki, 185g (ok 900m)
 Druty: 3,25mm, ściągacze 2,75

Renatko, jeszcze raz dziękuję za możliwość testowania!

10 komentarzy:

  1. Śliczna bluzeczka. Wszystko w niej ładne: wzór, ażur, rozmiar, fason i kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna!!! Myślę, że autorka mogłaby opublikować już - ten fason świetnie nada się również jako bluzeczka z długim rękawem - trzeba by tylko dorobić rękawy. Wzór ażurowy bardzo dodaje uroku! No i ten kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, tez myślę, że ten fason świetnie sprawdzić się jakoś bluzeczka na chłodniejsze dni!

      Usuń
  3. I "Zielony kamyk" ma zieloną bluzeczkę ;) Gratuluję udanego pierwszego testowania! Prawda, że to fajna sprawa? Też pamiętam niepewność 'pierwszego razu'. A przy ostatnim wyluzowałam tak, że nawet włączyłam opcję: "trudno, najwyżej nie zdążę". Ale chyba zdążę ;) Smaka na bluzeczkę zrobiłaś!!! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna sprawa to testowanie, pewnie kiedyś jeszcze się skuszę na taką zabawę:)
      Bluzeczkę polecam, bardzo przyjemnie się nosi:-)

      Usuń
  4. Piękna bluzeczka, kolor i wzór, nie lubię ażurów po całości, ale takie wstawki ażurowe i to z tyłu, uwielbiam. Podziwiam umiejętności i pozdrawiam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ażuru jest w sam raz, dodaję smaczku, a nie przytłacza swoją ilością:)

      Usuń
  5. Cudna ta bluzeczka! Masz rację, ten ażur dodaje jej uroku. A ten kolor... ach <3 Pozdrawiam K :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że zostawiasz ślad po wizycie na moim blogu:-)